ادوبی درام| Adobe Drama

پوستر جدید تیم ملی ایران

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

پوستر جدید تیم ملی ایران

این اولین کار منه که بیست دقیقه ای تمومش کردم.خواستم قبل از بازی ایران و چین توی وبلاگ بزارمش.عکس مربوط به بازی قبلی ایران با قطر هست و تکنیک خاصی هم توی عکس استفاده نشده.هرکجاشو بلد نبودین توی قسمت نظرات بگید تا توضیح بدم...به امید پیروزی تیم ملی

اندازه اصلی تصویر

نظرات  (۲)

  • علی مقصودی
  • سلام، ممنون از طرح خوبتون، با اجازه از طرحتون استفاده کزدم 
    سلام خوبی جناب آقای آزمون؟یه جوان ۳۰ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸٫
    شماره عابربانک ملی(۶۰۳۷۹۹۷۲۱۳۷۹۲۶۶۷ )قربانی هستم.متشکرم الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی